18 Haziran 2014 Çarşamba

fedoraturkiye.blogspot.com.tr Hakkında


Herkese Merhaba,

Bu yazıda neden böyle bir blog sitesi oluşturma gereği duydum onu anlatacağım.

Bildiğiniz gibi Fedora uzun yıllardır piyasada olan ve Red Hat firması tarafından da desteklenen bir Linux işletim sistemi dağıtımı. Hikaye Ben bu işletim sistemini yakın zamanda bilgisayarıma kurmamla başladı. Bilgisayarıma kurma nedenim ise bu dağıtımın yeniliklere açık, güvenilir ve en önemlisi Nvidia driverlarının kolayca kurulabilmesiydi. (Steam'deki oyunlarım için önemli bir unsur). Lafı fazla uzatmayacağım, kurulumdan sonra Gnome 3'ün kullanımının garip olması dışında herşey güzel gidiyordu. Bir süre sonra Türkiye'de Fedora üzerine takılabileceğim bir topluluk bulayım dedim ama ne yazık ki google tabiri caiz ise bana “No result found” deyi verdi. Fedora 11'den bahseden bir kaç forum sitesi vardı ama onlarında pek faydalı olacağını düşünmedim. (Fedora 21 çıkacak yakında)

Sonra oturdum düşündüm ve neden kendim bir Fedora Linux topluluğu kurmaya çalışmıyorum ki dedim ve bu blog sitesini kurdum.

Şimdi içinizden bazıları blogspot üzerinden topluluk mu kurulur diyebilir. Haklılar :) ama şöyle bir durum var. Dereyi görmeden paçaları sıvamayayım dedim. Belki de google bana doğruyu söylemiştir, belki de gerçekten Türkiye'de böyle bir topluluk kurmak hayaldir. Bu yüzden hem vakitten, hem iş yükünden hem de nakitten kazanma amacıyla ilk adımımı blogspot üzerinden oynadım. Duruma göre farklı mecralara geçeriz diye düşündüm.

İşte böyle arkadaşlar. Amacım Türkiye'de Ferdora Linux üzerine bir topluluk kurmak ve bunu genişletmek. Bu hayalim şaşırtıcı bir şekilde gerçekleşedebilir veya hayal olarak da kalabilir bunu zaman gösterekcek.

Soru ve görüşlerinizi yorum bölümüne yazabilirsiniz.

Herkese mutlu günler dilerim.


Not : Site görünüm olarak pek fazla şey vaat etmiyor olabilir, bu durumu blogspot'u öğrendikçe ve vakit buldukça iyileştirmeye çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder